Wpisz szukane słowa, które Cię interesują:
a| b| c| d| e| f| g| h| i| j| k| l| m| n| o| p| r| s| t| u| w| x| y| z|

AB=CD

Abenomika

Accelerator Oscillator

Agencja ratingowa

Akcja

Akcjonariusz

Akomodacyjna polityka monetarna

Aktywa

Akumulacja

Alarmy

Algo studio

Alligator

Alokacja

Analityk finansowy

Analiza fundamentalna (makroekonomiczna)

Analiza klasyczna

Analiza techniczna

Andrews' Pitchfork

Arbitraż

Ask

Awersja do ryzyka

Automat transakcyjny

Analiza klasyczna

Jeden z typów analizy technicznej, opierający się na podstawowych schematach oraz układach występujących na rynkach finansowych takich jak: głowa z ramionami, odwrócona głowa z ramionami, podwójny szczyt, podwójne dno, potrójny szczyt, potrójne dno , flaga, chorągiewka, poziomy wsparcia i oporu itp.



Pojęcia użyto w:

1.1. Założenia Analizy Technicznej (ścieżka: Szkolenia / Analiza klasyczna / Lekcja 1 - Wprowadzenie do klasycznej analizy technicznej / )

Opis tematu: W tym temacie o trzech regułach, o których musi pamiętać inwestor wykorzystujący klasyczną analizę techniczną oraz o zwiększeniu prawdopodobieństwa osiągnięcia większych zysków przy minimalizowaniu strat.

4.5. Analiza klasyczna (ścieżka: Szkolenia / Interpretacja rynków za pomocą świec japońskich / Lekcja 4 - Praktyczne wykorzystanie i łączenie świec z innymi technikami / )

Opis tematu: Formacje cenowe są cennymi wskazówkami dokąd zmierzać może cena, jednak dopiero wraz ze świecami stają się precyzyjną strategią.

2.2. Zniesienia Zewnętrzne (ścieżka: Szkolenia / / Lekcja 2 - Podstawowe narzędzia Fibonacciego / )

Opis tematu: W tej lekcji dowiesz się jak dokonywać podstawowych mierzeń zewnętrznych używając narzędzia Fibonacci - Poziomy. Poznasz również najskuteczniejsze poziomy i zrozumiesz do jakich celów wykorzystać potęgę zniesień zewnętrznych.

1.2. Charakterystyka fali XA (ścieżka: Szkolenia / / Lekcja 1 – Gartley na rynku Forex / )

Opis tematu: Jak mierzyć Gartley’a? To właśnie od fali XA zaczynamy identyfikację tego harmonika. Jeżeli nie zrobisz tego dobrze, może to negatywnie wpłynąć na efektywność Twoich wejść. Zobacz jak znaleźć odpowiednią falę, umiejscowić ją we właściwym kontekście rynkowym i dokonać prawidłowego mierzenia.